Home / Trailer 2020 / COME PLAY Official Trailer (2020) Horror Movie

36 comments

  1. 🎬 DEAD GAME (2020) Full Movies Online Stream
    ᴡᴀᴛᴄʜ ᴏʀ ᴅᴏᴡɴʟᴏᴀᴅ ɴᴏᴡ 👉 4k.snagfilms.duckdns.org

    All Subtitles
    ••••••••••••••••••••••••••••••••
    I loro stati di salute
    de s'approcher trop
    rispettivi prevenirl
    per avvicinarsi troppo
    ደሞዝ ማግኘት ይፈልጋሉ? አንቺ ግን ከልጅ ጋር ላም ነሽ

  2. Me : sees Larry
    Also me : ITs BOoTifUl

  3. i think this is trevor henderson creature like "the country road"

  4. Oh my God I can be his friend

  5. As one with Asperger's syndrome (aka, high-functioning autism), I'm glad autism is getting more noticed. Especially in my favorite genre!

  6. My three year old daughter has a boyfriend named Johnny, he's a little boy who's dead, he's a ghost, and, she says, he takes your life, we don't even know anyone named Johnny here, no one in our family has ever had a friend or whatever named Johnny lol idk where she came up with him

  7. OMG!!! LOVE movies like this, gotta see this movie!!!!!

  8. I believe Larry is definitely codependent:)

  9. so SCP 096 "just want to make friends"

  10. If the theaters are closed how can we see this movie

  11. "hes autistic dude"
    this is so god damn relatable
    (i have autism)

  12. Plot twist: Larry just genuinely wants a friend

  13. If Larry wants a friend so bad, shouldn't he not trying to to hurt everyone around this kid. These monsters need to get their priorities straight. But good job 096 for getting a movie

  14. Alternate title: SCP-966: The movie

  15. Love horror but not horror with kids as the lead in mostly studio but smaller films as well. Instantly the threat is gone; they’re not going to kill or hurt a kid.

  16. These trailers so bad. WHo makes nonsense.

  17. Im glad scp 96 is getting his own movie my boi probably gonna kill everyone who be seeing his facd in theaters tho…

  18. You all should probably call the scp facility guess dr bright let scp 96 loose again

  19. I am not the only one who thought this was either SCP – 096 or The Rake lol

  20. Call me stupid but is this based off of the same short film with the same monster

  21. OMG THIS LOOKS AMAZING. I CANT WAIT

  22. I think Oliver needs to put the fukin phone down ! AT&T kills !!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *