Home / Trailer 2019 / THE ANGRY BIRDS MOVIE 2 Trailer (2019)

THE ANGRY BIRDS MOVIE 2 Trailer (2019)



First teaser trailer for THE ANGRY BIRDS MOVIE 2

46 comments

  1. Here is the first trailer for Angry Birds Movie 2

  2. 0:09 ! Can we get an F , in the chapt plz …

  3. Omfg i legit wish for angry bird two😂it legit came

  4. it gonna be lit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. ICE ICE BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. 🐦 + 🐷 = 😳! ENEMIES BECOME FRENEMIES in the new trailer for The #AngryBirdsMovie2, teaming up in theaters this summer!
    https://www.youtube.com/watch?v=zZtjAnsUz8Q

  7. Turn on captions at beginning

  8. Queen fans: 0:03 WOOHOO UNDER PRESSURE!!!!

    0:06

    YO VIP

    Queen fans: FUDGE

  9. I'm Surprised Plants Vs. Zombies hasn't gotten a Movie yet

  10. Angry birds 2 Tropical Freeze

  11. Wow, Im gonna see that movie

  12. ok im so whatching this moive

  13. Bird says oh crap me: I must watch this movie

  14. What the…? Oh crap
    I'm gonna need a bigger slingshot

  15. I heard the ad and heard ice ice baby. Idk whether to be happy or mad

  16. 0.59 we’re gonna need a bigger slingshot

    When I heard this, I was thinking about “we’re gonna need a bigger boat” —Jaws

  17. The song's sound is like under pressure

  18. Sorry to say it, but who cares about angry birds anymore, it’s not 2013

  19. Its gonna release in the month of june or july

  20. I’m just confused how we haven’t seen a Plants vz Zombies movie yet

  21. When you can't stop laughing during the "The Angry Birds two" LMAO

  22. The ice birdy from angry birds space would fit in here

  23. Now that’s going to be a good movie so excited!!!!!!!!!! 😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😁😁

  24. Is that the bouncy bird in the original?
    like me if you say yes! or comment if you want
    cause i never get likes so much😢

  25. I just came for Eugenio Derbez 🙂

  26. Donkey kong tropical freeze 2 looks GREAT.

  27. 0:53 when you realize your 1 hour away from home but you need to take crap

  28. The Second Trailer Is Coming Tomorrow

  29. *it releases in summer for a winter movie

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *